Mark Haddon ● Tas keistas nutikimas šuniui naktį

Oficiali anotacija:
Romanas apie penkiolikos metų paauglį Kristoferį Buną, kuris yra ne toks kaip kiti: dėl Aspergerio sindromo, vienos iš autizmo formų, jam sunku užmegzti kontaktą su aplinkiniais ir bendrauti. Tačiau vieną dieną jis aptinka nužudytą kaimynų šunį ir sumano tapti detektyvu. Šis įvykis Kristoferio gyvenimą apverčia aukštyn kojom ir įrodo, kad net ir veikdamas pagal savitas taisykles jis sugeba pasiekti tikslą. 






Tikėjausi sudėtingesnės ir įdomesnės knygos. Maniau, kad mane paveiks iki ašarų, nes pagrindinio veikėjo situacija visgi skaudi... bet... nieko. Perskaičiau ir tiek. Nežinau, ko trūko. Gal sudėtingesnės kalbos, gal kažkokio kito cinkelio. Romane gausu iliustracijų, kurios mane sudomino, tačiau tuo pačiu ir suglumino... Nesigailiu skaičius, nes sužinojau šiaip įdomių mokslinių faktų apie žvaigždes, matematiką.  Ir, žinoma, nustebino tai, kad knyga yra priskirta paaugliams/vaikams. Gal dėl kalbėjimo stiliaus? Nes aš, jei būčiau mama, nenorėčiau, kad mano dešimties metų vaikas skaitytų apie neištikimybę... o gal tiesiog esu per daug naivi ir konservatyvi. Rekomenduoju norintiems lengvo skaitalo. 

Kaina: ~10lt
Puslapiai: 262
Leidykla: Tyto alba
Išleista: 2004 m., Vilnius