Joanne Harris – PERSIKAI PONUI KLEBONUI
Be galo džiaugiuosi perskaičiusi visas
Harris knygas apie maistą. Ši buvo ypatinga – grįžimas į ten, kur viskas ir
prasidėjo, kur susipažino visi draugai, kur buvo daug išdavysčių, tačiau
sveikas protas nugalėjo ir net prietaringasis klebonas tapo brandesniu. O kiek
netikėta islamo siužetinė linija tik pagyvino ir taip labai “prieskoningą”
istoriją. Labai gražios knygos. Ir nepasimiršta ilgai…
Diane Chamberlain – DINGUSI DUKTĖ
Sako, prilygsta Jodi Picoult. Man toli gražu
ne. Gerokai paprastesnė kalba, daug pasikartojimų ir skurdokas žodynas.
Vertėjos kaltė? Istorija patiko, net ašarą išspaudžiau, įdomūs siužeto vingiai,
tačiau daug kas be galo nuspėjama, ypač pradžios meilės istorija. Kaip pirmai
pažinčiai, patiko. Labai lengva knyga skaityti, tik kad per emocijas kerta. Rekomenduoju.
Sarah Jio – KOVO ŽIBUOKLĖS
Dar viena lengva knyga, tačiau labai patiko
siužetas ir iki pat pabaigos nebuvo aišku kodėl ir kaip viskas sudėliota. Ir pabaiga
pasirodė kiek per greitai, trūko įtikinamesnės atomazgos, tarsi kažkoks gabalas
pamestas: tiesiog atsisėdo ir papasakojo visą gyvenimą slėptas paslaptis…
Atsipalaidavimui pats tas. Kiek tos
išliekamosios vertės, čia jau kitas klausimas.
Samuel Shem – DIEVO NAMAI
Dar vienas metų nusivylimas… taip išgirta,
taip išliaupsinta, o man taip trukdė tas savotiškas žodynas, žargonai ir tokios
šlykščiai perspaustos sekso scenos ir gydymo aprašymai… šlykštu skaityti,
emociškai sunku ir baisu pagalvoti, kad su tokiu požiūriu gali kažkur dirbti
medikai. Pritariu tik toms idėjoms, kartais gydytojai nugydo pacientus. Iš didelio
rašto išeina iš krašto…
Knygą rekomenduočiau būsimiems medikams,
kad išmoktų kaip nesielgti.
David Foenkinos – SUBTILUMAS
Knyga visiškai nesubtili. Apie neurotišką
ir naivią moterį. Ginčai ir beviltiški santykių aiškinimaisi erzino. Tiek ir to
subtilumo. Lengvai skaitėsi. Lengvai ir pasimiršta.
Lucinda Riley – ORCHIDĖJŲ NAMAI
Patiko kiek mažiau nei MERGAITĖ ANT JŪROS
SKARDŽIO, tačiau labai jaukiai skaitėsi, pabaiga nuspėjama, tačiau suvokiau,
kad visi vienu ar kitu atveju galiausiai nusipelno laimingos pabaigos. Sudomino
ir aprašomi laikotarpiai, ir vietovės. Kaip visada netrūko spalvingų aprašymų,
tarsi galiu užuosti, pamatyti, paragauti. Veikėjai ryškūs, įtaigūs… Lucinda
Riley kaip visada puikiai viską supina, o po to atmaizgo net ir stipriausiai
surištus mazgus. Labai rekomenduoju.
Philippa Gregory – LAUMĖS VAIKAS
Netikėta knyga apie magiją, tačiau kartu ir
ne apie ją. Apie stereotipus ir prietarus ir tai, kokie naivūs ir nepasaulietiški buvo žmonės.
Aišku, viduramžiai nebuvo labai lengvi laikai, už tai, kad sugebėjai išvirti
raminamosios arbatėlės, galėjai atsidurti ant laužo… moterys tebuvo šeimininkės
ir vaikų gimdytojos, neturėjo jokių teisių…
siužetas labai patiko, įdomiai skaitėsi ir ordinų istorija, ir
religiniai pasvarstymai bei kontroversijos. Toks atveriantis akis romanas. Ir patikinu
visus tuos, kas nemėgsta fantastikos – patikėkit, jos čia nėra.
Vanessa Diffenbaugh – GĖLIŲ KALBA
Emociškai labai sunki istorija. Apie tai,
kaip bandoma atsistoti ant kojų, gyvenimas vėto mėto, padėti nelabai kas
padeda, galiausiai viskuo ir visais nusivili, kad nusvyra rankos ir nebenori
nei stengtis, nei kovoti, tačiau susiklosčius aplinkybėms vis tiek pasirenki
kilti ir gyventi… pabaigoje pora aspektų buvo nuspėjami, kas man šiek tiek
nepatiko, tačiau visumoj knyga sužavėjo… nemėgstu gėlių, bet buvo labai įdomu
skaityti apie jų reikšmes, planuoju net kažkur kai kurias persirašyti ir
panagrinėti išsamiau, nes tikrai kartais dovanojam gėles, o tą darydami
siunčiam galbūt visai priešingą žinutę nei išties norėtumėm. Labai graži knyga.
Perskaičiusi galvojau, ir manau, galvosiu apie ją dar ilgai. Viena iš geriausių
šiemet skaitytų.
Deborah Harkness - RAGANŲ VALANDOS
Kaip
Saulėlydis, tik su raganom. Ir vampyras neblizga. Labai patiko, greitai
perskaičiau, istoriniai ir genetikos faktai sudomino, daugiasluoksnis siužetas
ragino versti puslapį po puslapio, vieną dieną net į darbą ėjau po poros
valandų miego. Atsipalaidavimui po sunkios emociškai knygos, tokia
vampyro-raganos meilės seilės kupina knyga buvo atgaiva.